Top!
Je bent al tot hier gekomen…

  • Klaar met uitstellen?
  • Bijv. zonder stress facturen betalen
  • Maak belangrijke woorden dik gedrukt


Ik ben er klaar voor!

client4-1-1.png
logo47-1.png
client5-1.png
logo24-1.png
logo45-1.png

pexels-walid-ahmad-1509582-scaled.jpg

Titel

Plaats een korte introductie wat het probleem van jouw doelgroep is.

  • Vermeld de belangrijkste problemen waar jouw doelgroep tegen aanloopt
  • Maak belangrijke woorden dik gedrukt
  • Vermeld ongeveer 3 tot 5 belangrijke problemen
  • Benoem nog niet jouw dienst, maar…
  • … zorg dat jouw dienst de oplossing is.


Plan een intake gesprek

Plaats een korte motivatie zin

Titel

Vermeld hier de (lange termijn) gevolgen als jouw doelgroep niet aan de slag gaat met zijn probleem.

  • Vermeld de belangrijkste risico gevolgen
  • Maak belangrijke woorden dik gedrukt
  • Vermeld ongeveer 3 tot 5 belangrijke gevolgen
  • Benoem nog niet jouw dienst, maar…
  • … zorg dat jouw dienst deze gevolgen kunnen voorkomen


Plan een intake gesprek

Voorkom grote problemen

pexels-rok-romih-3312671-scaled.jpg

Titel

Het is zover… Tijd om jouw onderneming / dienst aan te bieden. Vermeld wat jouw oplossing is en wat je allemaal aanbiedt. Zorg ervoor dat je doelgroep zich aangesproken voelt en een gesprek wilt inplannen.

USP 1

Plaats hier iets wat jouw aanpak / dienst uniek maakt.

USP 2

Plaats hier iets wat jouw aanpak / dienst uniek maakt.

USP 3

Plaats hier iets wat jouw aanpak / dienst uniek maakt.


Plan een intake gesprek

Plaats een korte motivatiezin

Titel

Beschrijf hier wat het resultaat is dat klanten bereiken, nadat ze door jou zijn geholpen. Houd ook goed rekening met het verwachtingspatroon van de klant.

  • Vermeld de belangrijkste resultaten gevolgen
  • Maak belangrijke woorden dik gedrukt
  • Vermeld ongeveer 3 tot 5 belangrijke resultaten
  • Zorg dat het resultaat aansluit op het verwachtingspatroon
  • Zorg dat het resultaat (enigszins) geloofwaardig blijft

pexels-felix-mittermeier-957024-scaled.jpg

Titel

Tijd om wat over jezelf te vertellen 🙂

Leg kort uit wie je bent, wat je doet en hoe lang je jouw vak uitoefent.

Vervolgens is het belangrijk om jouw expert status goed naar voren te brengen. Vermeld daarom belangrijk papieren (certificaten, diploma’s) die je hebt gehaald of opleidingen die je hebt gevolgd.

Eventueel kan je ook benoemen of je interessante (en relevante) samenwerkingen hebt en of je in de media bent geweest.

Vertel wat over je missie. Waarom ben je eigenlijk gestart met je onderneming, wat is jouw doel en hoe wil je dat bereiken.

Testimonials

Plaats hier een testimonial. Beschrijf de kern en voorkom te lange testimonials. Maak belangrijke woorden dik gedrukt.
Naam
NaamFunctie
Plaats hier een testimonial. Beschrijf de kern en voorkom te lange testimonials. Maak belangrijke woorden dik gedrukt.
Naam
NaamFunctie
Plaats hier een testimonial. Beschrijf de kern en voorkom te lange testimonials. Maak belangrijke woorden dik gedrukt.
Naam
NaamFunctie
Plaats hier een testimonial. Beschrijf de kern en voorkom te lange testimonials. Maak belangrijke woorden dik gedrukt.
Naam
NaamFunctie

Titel

Motiveer bezoekers nog één laatste keer om een intake gesprek in te plannen. Zorg dat je ook praktische informatie vermeld, zoals: hoelang een gesprek ongeveer duurt en binnen hoeveel tijd ze een reactie/bevestiging kunnen verwachten.

Veelgestelde vragen

Wat doet [jouw onderneming] precies?

Noteer hier het antwoord.

Wat wordt er tijdens het gesprek besproken?

Noteer hier het antwoord.

Voor wie is [jouw onderneming] geschikt?

Noteer hier het antwoord.

Voor wie is [jouw onderneming] niet geschikt?

Noteer hier het antwoord.

Waarom moet ik een intake gesprek inplannen?

Noteer hier het antwoord.

Welke diensten levert [jouw onderneming]?

Noteer hier het antwoord.

Kan ik de gemaakte afspraak verzetten?

Noteer hier het antwoord.

Hoe werkt een intake gesprek?

Na het maken van een afspraak ontvang je een mail met de benodigde informatie.


Plan een intake gesprek

Cookie instellingen

Deze website maakt gebruik van functionele en analytische cookies, die noodzakelijk zijn om deze site zo goed mogelijk te laten functioneren. Hieronder kan je aangeven welke andere soorten cookies je wilt accepteren.

Privacybeleid | Sluiten
Instellingen